VirkVel - i din krop
Kursus 1

Glade og blivende klienter
 – et kursus i den fulde klientoplevelse

- Sådan får du loyale klienter

- Sådan får du klienter, der anbefaler dig

- Sådan får du nye klienter i din klinik

Deltag i en masse faglig sparring og vidensdeling


Kurset henvender sig primært til professionelle massører, der tilbyder helkropsmassager, men andre kropsbehandlere er også velkomne:


Næste kursusdato i 2025:


Tirsdag d. 2. september kl. 14.00 - 21.00 (uge 36)


Giv dine klienter en total helhedsoplevelse, der overgår deres forventninger.

  • Jeg vil gennemgå strategier og undersøgelser, der dokumenterer hvorfor, hvordan og hvad der skal til for at få loyale kunder som behandler.
  • Jeg vil fortælle dig, hvad jeg har gjort, gør (og ikke gør) for at jeg i dag har en stor fast loyal kundekreds.

Du får udleveret kursusmateriale på kursusdagen.
Hvis du tager kursus 2 efterfølgende, bliver du inviteret ind i en lukket Facebookgruppe, hvor der vil ligge videoer og filer på alt, hvad vi har gennemgået på kursus 1 & 2. Her vil der ligeledes være et aktivt fagligt forum og faglig sparring med hinanden og med tidligere kursister fra kursus 1 & 2.


8 lektioner pris: 1.800 kr.
inkl. lækker tapas og forplejning
ca. 8-10 deltagere

Tilmeld dig ved at skrive en mail til underviser Lillibeth Bjørklund: mail@virkvel.dk
Du får tilsendt mere information og et kursusprogram.

Kursus 1:   

"Jeg har haft fornøjelsen af at deltage i det veltilrettelagte kursus om den fulde klient oplevelse hos VirkVel. Lillibeth har noget på hjerte, som hun gavmildt og åbent deler ud af gennem et super veltilrettelagt kursus. Det var tydeligt, at alle guldkornene er baseret på Lillibeths mangeårige og gennemprøvede erfaringer som succesfuld behandler. Som nyopstartet behandler følte jeg mig støttet og inspireret til at finde min egen vej til et balanceret og succesfuldt arbejdsliv. Det er helt uvurderligt værdifuldt at få konkrete og erfaringsbaserede tips til at opbygge sin egen loyale kundekreds, som af sig selv går ud og anbefaler min behandling til andre." 

- Marianne Gravgaard, Sorø

"Jeg har deltaget i kurset:
Glade og blivende klienter
– et kursus i den fulde klientoplevelse.

Allerede dagen efter kunne jeg tage de nye værktøjer i brug. Bl.a tilgangen til hvordan jeg tager imod klienten, spørger ind til deres behov og om der er noget særligt jeg skal være opmærksom på.

Alt i alt en rigtig god kursusdag,
og maden var også en oplevelse :)

-Marianne Løjesbjerg, Dianalund